5/20/15

First post

Hello!

Welcome to my blog!

I am Eleanor Rebel, a modern day pin up girl from Croatia.
Privately I am a 26-year-old social worker and a full time single mom. I love vintage culture, especially 40s and 50s, pin up and tattoos.
My daily pin up look started in 2012. and since then I changed a few styles and hair colors, from modern to traditional pin up, from pink and blue to my natural brown hair.




Join me in my new blogging adventure and we can share love for mid century life style :)



You can find me on Facebook https://www.facebook.com/EleanorRebel
and Instagram https://instagram.com/eleanor_rebel/


Love, Eleanor
                         xoxo

2 comments:

  1. Draga Eleonora,
    Bas mi je drago sto si odlucila da pocnes blog, i da sada imam prilike da te pozdravim na ovoj stranici. I sama sam razmisljala vec neko vreme da uradim isto, i sada si mi dala malo hrabrosti. Samo jos toliko da ti pozelim sve najbolje, slike su ti fantasticne! <3
    EniF (vintagepolkadotlove)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puuuunoooooo <3 <3 Nisam mislila da će ovo itko čitati ali imala sam potrebu ukazati na neke stvari, suradnje i pohvaliti neke brandove. Nadam se da ćeš i ti početi pisati uskoro, zanimljivo je :) javi mi pa se čitamo :*

      Delete